rutiner

Jag har verkligen inte kommit in i morgonrutinerna här hemma ännu. Igår var jag skit trött och visste att jag var tvungen att somna direkt efter jobbet om jag skulle få ett par timmar innan jag skulle upp halv 4. Jag var så fruktansvärt trött men lyckades aldrig somna så jag fick väl en sisodär 2-3h sömn... Jag jobbade på G4S idag. Det börjar dra ihop sig med pass där för min del. Lite vemodigt är det, trots ett crapy jobb så jobbar jag ju trots allt med mycket bra folk!
Efter jobbet så var jag in på storsentret. Jag behövde en ny resväska, vilket jag också fick med mig hem. Min andra handbagageväska har nämligen ett trasigt handtag, så det blev ju lite utav ett spontanköp sådär. Gissa om jag fick höra det när jag kom hem med den i en jättelik påse. Jag menar, man ville ju inte skita ner den det första man gjorde så jag tycker att en påse var rättfärdigat en sån här gång! Efter hemkomst så satte jag igång och städade, vilket gris 1 och 2 (hanrik och sara) på nedervåning, som vanligt, uppskattade till fullo! ;) Jag har iaf dammsugit hela huset, knäskurat toa och kök och avslutat med att byta sängkläder och ta en lång dusch med hårinpackning.

Nu ska jag slå på en bra film och ta på mig nattmössan tidigt. Imorgon blir jag nämligen på parkis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0