New year and a new look!

Oj vad jag och datorn spenderade kvalitetstid igårkväll efter jobbet. Jag gjorde allt det jag tänker att jag ska göra när jag sitter i biljettkontrollen (alldeles för mycket tid att tänka). Som alla vet, de närmsta i vart fall, så är jag ganska organiserad av mig. Igår så gjorde jag reselista där jag kollade upp allt jag ville se när jag åker till specifika ställen och listan blev rätt lång... Efter det så gjorde jag en önskelista inför min 20års dag (8 juli, haha. Told you I was organized) där jag önskar mig en hel del för att en dag kunna bo på egen hand (alltså inte i ett kollektiv). Det är ju inte som att man går och köper sig ett strykjärn på egen hand, men det är verkligen något jag saknar just nu. Av alla saker vi äger tillsammans här i huset så är det de enda jag saknar för tillfället, tillsammans med en fullt fungerande dammsugare, of course!! Det sista jag gjorde var att kika lite på möbler och annat smått och gott. Det är jätte bra att spara sidorna i sina favoriter och gå tillbaka och kika på senare. Man kommer säkerligen ändrat sin smak när det tillfället kommer, men då får det väl fungera lite som en tidkapsel. Kul att se tillbaka på!

Idag har jag varit och ändrat looken på en frisörsalong på sorsentret. Det var faktiskt billigt. 800 kr för färg, klipp och värmeskydd. Den er god! Sen så förstörde hon på skattekontoret min dag totalt, hon e så himla otrevlig. Nu ska jag dit på måndag och prata med den trevliga killen med mustachen. Han är sååå mycket bättre! Han kan förhoppningsvis hjälpa mig att få till 2012s skattekort. 

Nu ska jag umgås med min lilla familj och ikväll så ska jag käka middag med pinglorna!

Måste bara tillägga en liten rad: Sara hatar fåglar, men älskar ugglor. Allt som har med ugglor att göra! Idag kom hon hem och hade köpt sin första porslinsuggla. Hon kommer alltså bli en gammal tant med porslinsugglor istället för porslinskatter.   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0