nattbesök

Igår kom Kalle över och på natten sen så ville inte hans bil starta så han vart kvar här med mig och julia inatt. Har fått betala för de idag dock, skit trött! Vi somna väl vid 4 på morgonkvisten och Julia skulle upp 5 för att flyga hem idag...  Paow som bor i rummet brevid har åkt till Mexico också så nu är jag helt alena i helgen alltså! Kom precis från jobbet och ska upp och jobba 7 imorgon igen och efter det så blir det träning! 

En ny sak i mitt liv är att jag registrerat mig på en sida för att hitta en familj att vara au pair hos. Jag har redan fått 4 som lagt till mig till favorit och jag hoppas i första hand på att få i New york, men en familj från Nya Zeeland skulle inte heller vara fel. När detta sker i mitt liv får vi se, men jag har ju precis fått mitt första fasta jobb så här i Norge blir jag iaf kvar ett tag. OM inte den ultimata drömfamiljen skulle dyka upp och erbjuda massa pengar. Troligtvis så kommer inte de att hända så jag förblir nog, som sagt, norska ett tag till framöver.

Har nu beställt det effektiva, men svindyra serumet för ögonfransarna. Det länger och gör dem tjockare på bara några veckor och jag har sett levande bevis på att det fungerar.
  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0