dubbelt upp!

Idag har jag jobbat kortdag mellan 7-13. Efter det så var jag på Elixia, men fick förfrågan om jag ville komma in för lite jobb klockan 5 igen. Jag hann iaf springa mina intervaller och köra armar, mage och rygg. Ska jag berömma mig själv så måste jag säga en sak; Jag är en jävel på att hoppa rep! Igår hoppade jag 1000 hopp (100 x 10) och idag hoppade jag lite till. Det bästa är att det är sjukt jobbigt, men samtidigt kul! Inte får jag träningsvärk av det heller... eller ja, inte än iaf... Men shit vad mina armar och min rygg känns idag, herregud!

Känner mig otroligt pigg så just nu känns det inte så illa att åka till jobbet igen, men det kommer väl om en timme, ungefär när jag ska gå till bussen. Det jag ville komma fram till var att träning inte leder till något annat än bra saker. Jag sover bättre om nätterna (kan somna tidigare) och har mycket mera ork hela den vakna dagen. Imorgon börjar jag sent så jag tänkte kanske ta mig en promenad eller joggingtur på morgonkvisten. Det här börjar ju likna värsta träningsbloggen ;) Vad gör man inte med för många dötimmar?

Jag saknar alla hemma... Kom och hälsa på mig! 
På lördag fyller min pappa år och fredagen efter fyller världens bästa Mårris! Som jag önskar att jag fick vara hemma och träffa släkt och vänner under de tillställningarna!
Aja, mot duschen!
Puss

En bild med människor jag vill dela mitt liv med


En bild på en jag saknar (hon är självklart inte den enda) 
 

En bild på Mårris från ett utav sommarens äventyr!
 

Kommentarer
Postat av: J

men åh. finaste älskling! jag vill komma!!

2012-02-01 @ 00:23:10
URL: http://inteheltfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0