Sjuk?

Hey lads!
Jag har just vaknat upp från en powernap och ska till och laga lite mat, RIKTIG mat! Ikväll är det beercall, vilket innebär festkväll för dom flesta ungdomar här i jessheim. Jag blir dock hemma, kanske går med och hälsar på lite folk och visar mig innan de andra går ut. Jag känner att jag håller på och blir sjuk, jätte ont i hals och kropp! Annars så har jag fortsatt en hel veckas jobb att se fram emot så det är nog troligen lika bra och hålla sig inne... Imorgon ska jag till banken för att fixa lite saker och efter det så hoppas jag att det skall upphöra med problem för min del. Enough is enough!

Har pratat lite med åsnan och Mickan i helgen. Super kul att de hör av sig! Alltid lika glad när jag ser att det är ett svenskt nummer som ringer mig :)

Håll tummar och tår för att jag inte blir sjuk! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0