sista passet avklarat!

Ja då var det slutet på en era. Jag har idag gjort mitt sista pass på gardermoen. Det känns väldigt skönt, men också tråkigt! Alla känner varandra på Gardermoen och man kommer nära alla sina jobbarkompisar. Jobbet var ju dock inget att hänga i julgranen och för att inte tala om lönen... Jag har väl helt enkelt blivit lite för bortskämd med mitt jobb på park inn där jag gillar både jobbet och människorna! Imorgon så skall vi i park inn konferensklanen åka till korketrekaren. Det ligger i Oslo och är ett ställe där man åker bob nerför en km lång backe och sedan tar man spårvagn upp igen. Det skall tydligen vara ganska så fint där också för man ser ut över hela Oslo. Efter det så skall vi gå och ta en bit mat på nån restaurang. Ska bli lite kul tycker jag! 

Nu ska jag sova. Upp tidigt imorgon för att först jobba och gå på kurs!

Sov sött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0