Kurerad!

Oh ja, som jag sovit, slappat och kurerat mig frisk här hemma under helgen och dagens lediga måndag! Imorgon ska jag upp halv 6 inför jobb igen och förmodligen så kommer somna att bli ett problem ikväll! Somnade vid 1 igår och vaknade upp vid, tjaa 1 idag också... Det var som att jag tog igen all förlorad sömn. Jag och Julia gick direkt till affären för att handla frukost, dagens mat och hämta ut mitt paket från neu lash (ögonfransserumet jag berätta att jag beställt). Hoppas nu att det ger snabbt resultat :)

Jag och Julia har börjat kolla på gossip girl på nytt, gick ifrån OC... Just nu vet jag inte om det är för att vi hat sett två säsonger på en dag eller om jag bara inte tycker om det som förr. Jag tycker det är rätt löjligt och utdraget just nu. Jag är egentligen på säsong 5 och kanske det bara handlar om att dom antingen gjort programmet lite mognare eller det faktum att jag inte kan avsluta något jag börjar? Aja, nu ska vi se vidare iaf.. Väntar på att ljuv kärlek mellan mr. Bass och Blair ska uppstå :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0