komplett som mænniska

Jobbat klart før idag. Egentligen så skulle jag jobba till 10, men lørdagar ær så himla stilla på gardermoen så då fick jag lov och gå en och en halv timme tidigare. Just nu hænger jag med Rickard på jobbat før att han har lovat mig skjuts hem.

Før tredje dagen i rad så ær det runt 10 grader och stor sol! Så himla skønt, jag kænner vwerkligen att våren ær hær snart! Hoppas verkligen inte att det blir nåt bakslag. Jag børjar bli redo før sommar!

Idag har jag gjort nåt riktigt kul! Jag har køpt tre par nya skor. Ett par nya springskor, ett par nya converse och ett par reebok easytone. Jag hade tænkt anvænda dom som nya jobbskor. Jag hoppas verkligen att dom lever upp till mina førvæntningar. Jag ser framfør mig hur rumpan och låren smalnar och musklar på sig, haha! Lever på hoppet! Sen så har Julia inhandlat alla mina nya prudukter. Køpt en primer som ær underbar mot huden, en nytt serum som ska få ær och blemor att førsvinna och slutligen lite nytt smink. Jag kænner mig rætt så komplett just nu faktiskt. Det ænda som saknas ær min nya parfym, men den tar jag på vægen hem till sverige. Tænkta køra på diesels, loverdose. 
Julia ska dessutom så en extra sjtærna utav mig før att hon ær værldens bæsta rumskompis! jag har fått ett presentkort på spa av henne. Vi ska få en halvtimme rygg/nacke och en timme ansiktsmassage. Det roliga ær att vi ær ett stort gæng som skall åka tillsammans. Alla vi som vænner hær i Norge. Det hoppas jag blir kul och avslappnande. precis vad jag behøver just nu!  

Nu ska jag vælja bilen som vi ska ta hem. Rickard jobbar næmligen på Hertz (biluthyrning).   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0