Jobb, jobb och fest

Jobbar och jobbar. Den här veckan kör jag sen pass, förutom söndag då jag jobbar dubbelt igen. Nästa vecka är jag ledig ganska mycket och då ska jag försöka komma iväg till elixia igen. Det blir så himla svårt att hinna träna när man jobbar sent. Har varit ute och gått lite, men imorgon börjar jag inte förens 3 så då kanske man hinner åka en sväng innan. Imorgon efter jobb så åker jag direkt till Lotte och ska ha lite fest med alla mina kollegor. Det ska bli sjukt kul att träffa dom utanför jobb och festa till det lite! Hoppas på en trevlig kväll. Ska försöka ta lite bilder.

Nu måste jag sluta. Sitter nämligen ute och väntar på bussen i ca -15. Burr, kalla händer!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0