Färg och 500 cl

Mobilen funkar igen och så även bloggen (bloggar alltid från mobilen numera). Igår och idag var jag och Carina (kollega) och tränade tillsammans. Idag så tänkte vi vara med på någon grupptimme och då gick det bli 500 kalorier, så kallad. Det är elixias kortaste pass, men även det värsta tror jag. Det var fullt ös hela tiden och när vi kom ut därifrån så kunde vi knappt gå! Usch, jag undrar verkligen hur det ska hå och komma upp från sängen imorgon... Dock så har jag blivit bjuden på frukost hos Rickard så jag blir väl så illa tvungen att ta mig till han i vart fall.

Idag färgade jag, Julia och Emelie håret på varandra. Jag la i lite nya slingor, gillar lite olika nyanser.

Ledig dag imorgon, gud så morsomt!
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0