brrrr

Nu är det kallt, för kallt! Varför kommer alltid kylan så sent? Jag vill ha vår nu! Fredagen hemma hos Lotte, som från och med den här veckn lämnat oss, var toppen! Ett härligt gäng, lite godricka och lagom mycke drama ;) Jobbhelgen skulle jag vilja sätta in som historiens sämsta; jag hann gråta en skvätt, var totalt uppgiven och en smula förbanad när jag lämnade jobbet på lörsdagskvällen. Jag älskar att få tilldelat så mycket ansvar, men det finns en gräns på hur mycket man klarar av! På söndagen kom jag återigen full av energi och hann inte sitta ner en sekund. Fick inte i mig min vanliga dos kaffe och hann inte äta på hela dan. Vidare till andra jobbet efter det och då jobbade jag med ganska tråkigt folk och dom 8 timmarna jag gjorde i biljettkontrollen var så äcklogt tråkiga, sega och långa! Nu är det ny vecka och, självklart, ny tag! Jag har idag rengjort både huset och auran. Ligger just nu nerbäddad i en nybäddad säng med nytvättat, inpackat hår. Jag känner mig faktiskt helt skön i kroppen.

Jag lovade ju bilder ifrån fredagen och inte är jag den som sviker. Jag hade en film också, men tur nog för Lotte och Fritz kanske, så knasar den sig när man skall spela upp den.

Carina, Fritz, Lotte och Dragana
image description


Carina i en tjusig peruk


Dragana och Zeljka
image description

Lisa, Lotte och Carina


Fritz, Rune och Chris
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0