En ny arbetsvecka!

Då drar en ny arbetsvecka igång och det här veckan är lite utav en favorit vecka. Det är som bästa att börja med det sena passet på måndagar tycker jag och efter det bara köra tidigt veckan ut. Dock så var jag uppe tidigt (kl08.00) och tog mig en promenad, käkade lugn och lång frulle och har gjort ansiktmask och peeling! Skön start på dagen! Jag hoppas på att det blir mycket träning den här veckan efter jobbet, med tanke på att det det var ett dagar sedan jag var på elexia nu. Jag hoppas på att få till ett bra sovschema med dagens tidiga morgon resten av veckan. Julia och Emelie åker ju som sagt till USA på fredag så vi får se vad jag hittar på i min ensamhet dom kommande 2 veckorna...
Ha en fin dag allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0