4/4

Just nu sitter jag på jobbet och har precis avslutat allt pappersarbete inför måndagen. Nu ska jag gå och fixa iordning några rum och sedan är det väl egentligen bara att vänta på att den här jobbdagen skall ta slut. Jag har dock ett lite jobbigt projekt framför mig som jag måste ordna innan hemgång, men jag har så himla bra kollegor som hade ordnat allt det andra för mig så det ska nog gå bra! Efter det så är iaf den här jobbveckan slut och sedan tar jag en dag ledigt innan den kommande veckan.  
 
Festen igår var jätte trevlig och även om jag skulle upp och jobba idag och det varken vart sent eller någon som helst berusning så var det roligt! jag hade liksom gruvat mig lite för att jag inte kände så många osv, men det gick ju fint. Tur att jag inte föddes socialt handikapad. (Lägger upp lite bilder senare)
 
Ikväll kommer det nog troligtvis bli utgång för efter det kan det troligtvis ta ett tag innan nästa gång. Julia och Emelie drar till USA på fredag nämligen och sen har jag en massa helgjobb och lite annat framför mig på helgerna (enligt plan iaf).
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0