2/4

Hemma efter mitt första sena jobbpass och jag hade verkligen glömt bort hur sliten man blir av de sena passen. Jag är verkligen helt slut! Kul att jobba lite med Fritz iaf. Vi kommer alltid bra överens och har kul på jobbet.

Igår var jag på centret för att handla present. Passade även på att skämma bort mig själv lite med en ny tröja och ett skärp. Jag älskar verkligen höstens mode och färger och hade mer än gärna kunnat handla för flera tusen. hösten passar mig pga det dystra. Jag gillar mossgrönt, rostrött, senapsgult och mycket svart och passar därför inte helt in i den färgstarka sommaren.

Imorgon blir det tidigt pass och efter det ska jag skynda mig hem och vidare på fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0