Varför bloggar jag?

Som tidigare nämnt, så var inte jag någon bloggråtta tidigare. Jag läste inte ens bloggar! Jag startade den här bloggen för att vänner och familj hemma skulle kunna se hur jag tog mig fram i det nya och okända landet, men nu när jag gjort mig hemmastad så känns det fortfarande ganska självklart att fortsätta. Jag är en ju tjej med massa att uttrycka ;)
Allvarligt talat så är det så himla skönt att få skriva av sig lite i slutet av dagen. Vad har vart bra/dåligt. Bloggen är den moderna dagboken. Jag har nu legat och kollat tilbaka på gamla inlägg och kan ganska ofta skratta åt mina uttryck och stavfel. För att få lite mera bilder in till min nuvarande, mera textade blogg så ska jag bjuda på lite bilder från mitt tidigare liv.

6-9an gick jag med underbara personer i skolan. Vi hade kul varje dag och jag vet att dom flesta utav oss håller kontakt på ett eller annat vis.

Amanda var en utav mina bästa vänner när vi började på central.  


Philip bär alltid, då som nu, det senaste modet. (Numera också ett par med min emma)


Klart bästa läraren, Ann-Christine


Fyra tjejer som höll ihop från stund till stund. (3 utav dom är fortsatt aktiva i mitt liv)


Gabbe och Jens i våra 9an tröjor


Jonas och Erik till vårt avslutningsfoto (vi valde temat raggare och bönder)



Helt plötslig började jag på gymnasiet. Thorén Business School

Klas, Emma, Martin, Dilan och oänd från 1an


Sara, johanna och emma var 3 utav 6 tjejer i klassen som fick en tajt realation


Johanna och emma före en utav alla studentskivor


Vi tog studenten. Jag flyttade iväg hit och resten är historia...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0