Sova, träna, sova

Rubriken fångar min dag ganska bra! Jag sov så otroligt knackigt inatt och sen vart det ju också rätt sent igår, pga av min, Richards och Julias lilla utgång, så jag tog igen det med några timmar på soffan. Efteråt så drog jag med empa och julle till elixia. Vi tränade och sen nu har jag hunnit med att duscha, platta håret, hänga tvätt och byta sängkläder. Jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig nu igen och kanske kika runt efter lite inspiration på internet först. Det är det bästa jag vet och ligga och kolla på heminredning. Just nu är jag inne på köksfläktar och Julia skrattade åt mig när hon kom upp och hörde vad jag höll på med!

I övrigt så är det tidigt pass imorgon och efter det så ska jag helt klart träna. På tisdag jobbar jag sent och känner jag mig själv rätt så finns ingen ork till träning den dagen.

P.s om Camilla och Helena skulle läsa detta så kan jag ju bara meddela att jag gärna vill ha kort på barnen, helst tillsammans! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0