ingen helg?

Idag har jag verkligen ingen fredagskänsla. Nej, i mitt universum är det måndag. Kan bero på två saker. Jag åkte hem till Carina igår efter jobbet och blev där bjuden på middag, vin, chips och gott sällskap. Det är ju liksom inte varje torsdag man får gott hemlagt kött och ett glas rött och säkerligen därför så var min fredag igår, men eftersom det vankades jobb idag igen så fanns det ju inte allt för mycket till val än att se det som måndag återigen. Det andra är nog det faktum att jag faktsikt skall jobba imorgon också. Det fick bli ett pass mellan 9.30 och 18.00 imorgon och egentligen så funkar det bra för mig. Jag gillar och jobba själv på stilla dagar och sen så får jag också in en extra slant. Hoppas på att jag och Rickard i vart fall kommer ses imorgon för nu var det otroligt längesen. Vi far och slänger på varsitt håll och jobbar nästan aldrig samma tider...

Jag tog mig i vart fall en träningsrunda efter jobbet och nu känner jag mig helt slut. Jag har sovit knasigt hela veckan och ska därför bara slappa och ta tidig nattning.

...om det är någon, som mot förmodan skulle ha missat att BRYNÄS tog guld igår så kan jag ju meddela det här! Jag tycker det var kul med tanke på att mitt lag åkte ut ganska tidigt i slutspelet. Önskar att jag kunde vart på plats i läkerol igår iaf. Det måste ha vart ett otroligt tryck och bra stämmning efter den avslutningen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0