Gissa vad? - jag är slut!

Ja men precis! Som vanligt så är jag helt död på en torsdag! Jag har pumpat ut det allra sista av min energi med Carina på Elixia och har nu dragit i mig lite hemmagjord sallad!

Igår så hade jag bestämt att det skulle bli tidig nattning, typ vid 9 till och med. Så opassande som det var så hörde Rickard av sig på kvällskvisten och ville ses. Jag tänkte att en liten stund kunde jag ju hänga iaf. Vi låg och prata i något som kändes som 5 minuter och när jag kollade på klockan nästa gång så var hon halv 12! Han fick därför köra mig i racer fart hem så jag kunde få lite dova gjort... Dessutom så hade jag tvätt som väntade och en dusch att hinna ta innan nattning.

Kvällen blev därför inte som förväntad, men ikväll råder inga tvivel! Jag ska i säng typ 7... Ska först ta dusch, noppa ögonbryn och ta han om mig själv en smula. Hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0