Blogg.se är inte i samnarbetsfas

Jag hade alltså skrivit ihop både från igårdagen och idag, men det verkar inte funka att publicera från datorn. Dom två senaste dagarna har sett väldigt lika ut. Jag jobbar, jag tränar och slappar.
Igår gick både jobbet och träningen super bra och jag hade kunnat springa i evigheter om jag velat. På jobbet var det bra gäster och dagen gick som smort.
Idag så var det densamma fast egentligen helt tvärtom. Jobbiga gäster, seg dag och en trött tjej på löpbandet! Dock så måste jag säga att styrkan gick bra, jag börjar bli stark :)

Nu känner jag mig iaf fulländad på jobbet. Jag kan det mesta, gör mindre och mindre fel och känner mig verkligen som en tillgång istället för att vara ivägen och göra massa fel!

Imorgon ska jag iväg till min kollega Carina efter jobbet. Hon ska bjuda på mat och vi ska ha lite pyjamasmys eftersom att hennes sambo är bortrest. Det ska bli himla trevligt att se hur hon bor och umgås lite mer! Tråkigt bara att jag missar hockeyn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0