TRÖTT

Såhär trött har jag inte varit nånsinn va jag kan minnas? Sov 3 timmar inatt. Jobbade sent igår och tidigt idag. Dessutom fick jag vara på restaurangen istället för på konferansen vilket total sög! Mycket, mycket roligare uppgifter och människor på konferansen. Tur att jag har islänska Helga på restaurangen iaf, hon är snäll. 

Något jag dock inte kan glädja mig nog åt är att både vempire diares och glee har dratt igång! Ska ta mig för och se dom nu, men jag lär väl somna. Idag kommer Julia hem ifårn USA så då är hela familje komplett igen. Imorgon ska jag laga ordning en fläskfilé till Sara och Julia slutar så ska vi äta go-middag tillsammans. På lördag är det skit. Jag börjar 4 på gardermoen och måste cykla till jobbet, 1 MIL! Kommer väl få kliva upp halv tre eller nåt, de e ju fanimej mitt i natta!! Aja den dagen, den sorgen! Ser fram emot lördagkväll då vi ska gå ut iaf och innan de så ska Sara tydligen ha en "förfest" på vår balkong. We´ll see how that turns out. Ska bli kul att göra något annat än att jobba iaf, passar mig utmärkt eftersom att jag börjar sent på söndagen dessutom.

..och nej Julia jag har inte glömt dig! Klart vi klämmer in dig i alla luckor när jag kommer hem :)

Count down: 12 dagar  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0