Sverige

Ja som de allra flesta förstått och vet nu så bor jag i norge för tillfället. Därför känns det som att man värdesätter sina små hemvisiter extra mycket. Har därför tänkt mycket på vad jag vill/ska hinna med och göra när jag är hemma vecka 40:

- Pussa på mimmi och rida med Thilde (Vars 29 års dag det är idag. Grattis pärlan!)
- Fira min svåger som så lämpligt fyller år dagen då jag anländer
- Bli bjuden på mat av farmor (köttgryta)
- Be mamma göra en lasagne och ha myskväll med henne
- Titta på hockey med min kära pappa
- Ta en fika med Lotta, Sandra och Tova
- Umgås med mina vänner så mycket som möjligt (Carmen har bokat en heldag)

Nu ska jag ta en dusch och laga ordning lite lunch innan jag far iväg till jobbet.

Hade!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Vart är jag inbokad då ? :o puss!

2011-09-20 @ 20:34:30
Postat av: Papsen

Isf Torsdag 2011-10-06 19.00 Brynäs IF - Luleå HF Annars får vi kolla på Tierp ;)

2011-09-22 @ 23:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0