se föregående rubrik..

Ja mina vänner. Om ser till föregående rubrik så kan jag bara berätta för er att inget förändrats! Dagen har gått i ett kör. Diskat, tvättat, städat, shoppat, motionerat och sist men inte minst varit på skattekontoret och fått rätsida på hela den här flytten. Det roliga är att det tydligen smittar av sig. Jag fick nämligen Paulina i rummet brevid att börja storstäda sitt rum å. Känns bra att man gör inverkan på andras liv! haha

Dagens inköp:
- midjehöga jeans
- hårateraljer
- Ny plånbok (som jag längtat efter en äkta skinnplånka och nu har jag den!)

Mickis ringde idag för att ge mig ett tråkigt besked om ett dödsfall hemma i Sverige. Som jag i ett tidigare inlägg berättat så har mycket tråkigt hänt under min och Sofies relation. Några dödsfall, för många egentligen, men idag så var det hennes första kärlek som miste livet i en tragisk olycka i Tierps området. Jag hatar att inte kunna vara närvarande för att stötta men vi har pratat lite och hon vet alltid att jag finns om hon behöver mig. Oavsett land jag må befinna mig i!
skönt att få prata av sig med Mickis en sväng iaf. Som jag längtar efter den tösen! 

Just nu följer jag Hv:s första match, ELITSERIEN har börjat!! tråkigt att jag inte kan följa den på tv bara.. just nu ligger dom under med 0-1, men idag får pojkarna lika gärna förlora för min del. Det är trots allt lite jobbigt i Jönköping just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0