Oslo och tragedi

Precis hemkommen från jobbet! Jag som hade en helt ledig helg framför mig vart inringd igår till jobb idag. Klart man ställer upp, men gissa om det var kämpigt att ta sig upp när imorse när man visste att man likväl kunna legat kvar om man velat? Går bra när det handlar om så få timmar ändå.

Igår åkte Julia, min goda vän och nuvarande rumskamrat, iväg till LA (avundsjuk!!) vilket ger mig och Sara, min andra kompanjon, lite ensamtid! Vi ska nämligen inte sluta ha roligt för de. Nej för idag så skall vi åka in till Oslo när Sara slutat jobbet för shopping, god mat och dryck. Kan vara lite spännande att se hur stämingen är efter allt som hänt också. Hoppas på att få se nåt vackert blomhav någonstan. (Ska försöka fota)

När vi ändå pratar om sorg så vill jag be alla vara med på den tysta minuten som äger rum ikväll klockan 18.00 för Stefan Liv och de andra omkommna i den tragiska flygkraschen! Han var min först hockeyidol och jag vart helt förkrossad när han lämnade mitt lag HV 71! Alla tankar till de omkommna och dess familjer!!



Nu skall jag sova nån timme innan Sara kommer hem! Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0