Nya jobbet

Första dagen på park inn hotel jobbet idag, helt ok! Älskar att det ingår frukost och lunch på jobbet, färskt bakat bröd varje dag och salladsbuffé. Låter inte de helt okej va? Förutom de så anser jag att jobbet kommer att bli kämpigt! Man sitter aldrig ner, förutom på sin halvtimmes lunch.. restan av tiden springer man runt hela tiden och plockar disk, serverar, guidar gäster och förbereder nästa måltid att komma. Det är ett hektiskt jobb där mycket skall bli gjort på kort tid. Tur att jag fått mjukstart med många människor på gardermoen

Idag har jag bokat resa hem till Sverige den 4 oktober - längtar! Egentligen skulle jag bara hem för att hämta vintermunderingen, men förlängde resan för att få en liten mini semester. Skall bli så roligt att vara hemma en vecka för att träffa alla nära och kära.

Pratat med Åsa, mickis och pappa idag! Bli alldeles varm i hela kroppen av fina ord och bekanta röster!



Nu ska jag göra det jag alltid gör när jag har tråkigt, går ut på en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0