ledig dag

Ja jag fick vara ledig idag. Väldigt skönt! Det var sannerligen en bra dag att vara ledig på också. Solen skiner och det är en riktigt skön höstdag. Jag och Julia var ut på en 1h och 30 min gångtur idag innan frukost. Skönt att gå med en kompis för en gångs skull. Ibland är det skönt att rensa huvet alldeles själv, men ibland uppskattar jag verkligen sällskap och att ha någon att prata med. Våra samtal handlade mest om saker man saknar att äta. Jag har ju tänkt mycket på vad jag vill äta när jag kommer hem och det är skönt att ha en hel vecka att få stoppa i sig det man vill utan att det blir för dyrt.  

Dagen glada nyhet är att lönen min har kommit. Har varit lite strul med skattekort osv, men nu har det äntligen löst sig. Så nu ska jag ta en dusch och sedan gå iväg till storsentret.

Countdown: 7 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0