Höst, åh härliga höst!

Ja men visst är väl hösten riktigt härlig ibland! När solen lyser, temperaturen är lagom och träden är vackert gula och röda. Dessutom så är höstmodet mitt absoluta favorit mode! Senapsgult, rostrött och skogsgrönt är riktigt fina klädfärger och så får man en anledning att färga håret ännu lite rödare. Nu när poeten inom mig har talat ut en skvätt så ska jag berätta om den galna gårdagen.

Vid 11 tiden fick jag och Sara ett glatt samtal från Emelies, Annas och resten av svenska packets lya. Där var det fest så det stod härligan till och de ville självklart att vi skulle ta och pallra oss dit. Jag och Sara som för tillfället satt ihopkurade i soffan och precis avslutat Idolkvällen kände oss ju inte jätte sugna på att traska den långa vägen över dit, men som vanligt så fanns det även en lösning på det problemet. Jajjamän, en bil! Sara följde inte med men jag vart upphämtad av Julia och drogs rakt in i röjet i stugan. Det blev, som vid alla festtillfällen, mycket dans och mycket skoj! Tror också att fifa var inblandat och där gav Simon mig rätt mycket stryk i fotbollen. Jag hade iaf väldigt roligt, men vaknade otroligt trött imorse vid 9 efter bara 5 timmars sömn. Det var det dock värt för jag hade kul!

Nu ser jag verkligen fram emot lördag då det återigen står party på schemat!

Bilder från gårdagen:

Pär och Simon redo för en shot


Simon, Emelie och Anna


Pär, Emelie, Anna och Julia

Countdown: 6 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0