Helg

Ja det börjar närma sig helg och hade man varit hemma med ett 07.00-16.00 jobb så hade det kanske varit skönare. Just nu så har jag en jobbhelg att se fram emot bara, men nästa vecka får jag ju lånledigt. Idag blire från 15.00-22.00, imorgon blire kortpass mitt på dan och på söndagen börjar jag sent. Skönt med sovmorgon idag iaf för igår körde jag dubbelpass, ett på vardera jobb. På park inn fick jag iaf veta en kul sak igår. Vi sk åka till Trysil med jobbet. Det kost typ 900 kr för 2 nätter på hotel med frukost, middag och dryck! Låter väldigt roligt och jag hoppas att jag ska kunna vara med under detta event.

Nu ska jag ut på långprommis, sedan skall jag käka god frukost, se på gårdagens idol och VD-avsnitt! Sen avslutar vi förstår eftermiddagen med att åka till jobbet..... 

Countdown: 5 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0