företagsam dag!

Ja idag har det hänt grejer och det bästa är att dan är långt ifrån över! först och främst har jag jobbat sedan klockan 5 imorse. Sedan har jag städat upp i vårt äckliga hus här hemma och fått vår diskmaskin på bättre tankar igen. (Så julia eller sara, om ni läser detta så skall ni veta att den diskar som bara den hemma på allergotvegen just för tillfället!) Frågan är hur länge det håller sig rent här i huset bara.. Antagligen tills Sara kommer hem och härjar igen på söndag. Det är skönt att vara själv ändå måste jag säga. Mycket blir gjort och på kort tid! Vid tvåtiden så ska jag dra in till oslo och se vad som händer där idag. Jo, men nåt kul måste man ju göra fast är helt aléna

Hade   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0