Jag överlevde helgen

Ja hörrni då var det en ny vecka. Jag började klockan 5 imorse precis som i helgen och jag har vart duktigt på att lägga mig tidigt och sova en stund på dagen så dessa tre dagar har faktiskt gått förvånandsvärt bra. Det känns skönt att ha sovmorgon nu i 4 dagar, om man nu kan kalla det sovmorgon att gå upp halv 6 istället för halv 4? Ser iaf framemot att vara på park inn i några dagar nu igen. Det är helt sinnesjukt att jag trivs så bra där. Det beror nog mycket på jobbarkompisarna. Vi jobbar i ett mindre team så alla var ju väldigt tajta när jag kom in i bilden. Trots detta så har det välkommnat mig med öppna armar. De 4 jag jobbar med är femenina-Fritz, som alltid är väldigt trevlig, proper och luktar gott. Sen har vi snygg-Lotte (min favvis att jobba med), gulliga-Carina och till sist Dragana. Jag och Dragana går inte ihop riktigt. Hon vill helst göra allt själv och låter mig aldrig få ta ansvar vilket resulterar i att jag blir osäker och inte lär mig ett smack. Vi pratade dock ut om det förra veckan och jag tror att vi bara missförstått varandra mycket och hon hade heller inte fattat att jag faktiskt skulle jobba med dem på riktigt nu. Lotte och Carina är de två jag jobbat med mest och de är två riktigt goa tjejer. Det finns alltid saker att prata om och med dem så behöver inte allt vara till punkt och pricka hela tiden så jag kan känna att det är okej att göra fel ibland. Veronica, vår svenska chef, är även hon väldigt sympatisk och behandlar mig likvärdigt med de andra.      

I övrigt så måste jag säga att dessa tre dagar och kommande 2 helger som "hjälp-incheckare" är en väldigt nyttig erfarenhet. Jag kan i och med det allt om flygningar och flyplatser (iaf gardermoen utan och innan 2ggr om). Jag känner att det är bra att få prova på så många jobb som möjligt om man får chansen.

Dagens låttips:
KENT - utan dina andetag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0