"super jente"

Förlåt, förlåt förlåt! Just nu känns det mer som att bloggen driver med mig än som att jag "driver" en blogg. Jag har inte alls haft någon lust att skriva sedan jag kom tillbaka. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller. Ibland kommer jag på saker under dagen som jag skall skriva om, men sen kommer jag hem och sitter som ett frågetecken framför datorn ändå. Kan bero på att jobbveckan varit tung. Börjat tidigt varje dag och jobbar nu i mer än tre veckor i sträck innan jag får vara ledig. Helt sjukt att tänka sig det just nu, speciellt när det bara är klockan 5 och 7 på morgonen som jag skall börja. Man förstår kanske varför man blir trött. 
Idag så provade jag på ett nytt jobb på gardermoen, nämligen att hjälpa människor med incheckningen. Jag har inte alls velat jobba med det och speciellt inte nu när jag längtar lite efter mina jobbarkompisar i biljettkontrollen men det var inte alls så farligt. Nej tvärtom faktiskt. Det var väldigt trevligt att hjälpa folk och de var himla tacksamma. För dagens insatts så har jag också kallats för experten och super jente. Jag kommer att jobba med detta även imorgon och sedan är det en hel vecka på park inn som gäller igen.

En nyhet i huset här på Jessheim är att finnen skall flytta ut. Detta betyder då att Sara skall flytta ut ur vårat rum så tar hon och Henrik (killen hennes) och bor i hans rum här nere. Detta lämnar mig och Julia själva uppe i rummet och även om jag trivs väldigt bra med Sara så ska det bli skönt att få mera plats. Det allra tråkigaste är ju att hyran höjs, men eftersom jag bott både billigt och olovligt hitintills så ska jag kanske inte klaga. 

Nu ska jag fixa klart mina naglar, ta en dusch och krypa ner till en hemladdad film. Bioaktuella Fright night som tydligen skall handla om vampyrer vilket just nu är väldigt populärt inom både tv och film och självklart så har jag hakat på den trenden. 
  

Kommentarer
Postat av: thilde

Du, börja inte be om ursäkt om du inte uppdaterar bloggen. Hamna inte i tvångsbloggandet som så många andra. Ibland vill man blogga ofta,ibland mer sällan. De som läser vet att om du inte bloggat så är det för att du har ett liv. Man tror inte det beror på att inget händer eller du slutat bry dig. Blogga bara när du har lust från och med nu och be aldrig om ursäkt. Det tycker jag i alla fall :-)

Stor kram till dig!

2011-10-17 @ 10:29:34
URL: http://thildesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0