tacos och partaj

Ja då var helgen nästan över då och de firar vi med jobb mellan 1-9. Igår var vi ju, som jag tidigare berättat, på fest. Vi började på en hemmafest för en tjej som ska flytta från jessheim och drog sedan vidare på krogen. Jag var inte alls sugen på att dricka igår och körde istället. Jag hade iaf trevligt och nog vart det efterfest också, även om jag nu och i framtiden kommer tycka att det är överskattat och helt bortkastat med sovtid. Vi kom iaf innanför dörren vid 5 imorse och vi nyss ätit en gemensam frukost. Jag börjar senare så jag har fortfarande lite tid för mig själv medans de andra var tvunga att dra iväg på jobb.

Igår bjöd Sara mig på en riktigt god tacos. Hon gjorde till och med avocadoröra. Tack Sara, det var underbart! 

Coundown: 3 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0