sista oktober

Nu kommer här en liten allmän uppdatering. I helgen jobbade jag sista gången för OSL som hjälpreda på gardermoen. Nu jobbar jag i stortsätt varje veckodag på park inn och helgerna kommer jag jobba i biljettkontrollen på G4s. Känns bra att det är över. Jobbet vart väldigt tråkigt när det var dåligt med folk. I lördags tror jag att jag hjälpte ca 5 pers på 7 timmar och idag var det precis tvärtom. För mycket folk för att kunna hjälpa alla.

Igår var vi ut också. Det var super mycke folk ute och eftersom att det var halloween så var det många som hade kreativa utklädnader. Det var en trevlig förfest hos en tjej som heter Johanna och krogen var okej, men när det blir så där mycket folk så får jag nästan lite klaustrofobi

Ikväll har vi i hushållet haft en trevlig stund tillsammans och imorgon ska vi in till oslo för lite shopping och god mat.

God natt mina vänner!   


Kommentarer
Postat av: linn

En liten fråga; är det lätt att få jobb på Gardermoen? Jag har släkt som bor på Hamar, så jag har ju boende. Är det värt att åka och prova?

2011-10-31 @ 10:56:55
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0