resor

Helt plötsligt var hela veckan slut i ett nafs. Imorgon fick jag bli ledig fast jag egentligen inte skulle, men jag känner nu i efterhand att det kanske ändå var det bästa. Jag har jobbat 2 veckor i sträck utan att vara ledig och det tar på kroppen att gå upp vid halv 4 och halv 6 varje morgon.

Jag har just hittat en sida som heter statravel.no som verkligen fick mig på glada tankar. Här finns kombinerade jordenrunt resor, volentärjobb och det bästa utav allt är att du kan kombinera själv och få bra priser med allt inkluderat! Allt är möjligt på den här sidan. Imorgon får jag lön och ska boka vår london resa. Det ska bli min 20års present till emma och mickis. Jag har också funderat på present till fia och åsa och troligtvis har jag hittat en bra grej till dem å, men det får bli en överraskning. Anledningen till att mickis och emmis resa inte vart en surprise beror på att det skall bokas efter allas vår olika scheman osv. Jag tycker iaf att en upplevelse/resa/utflykt tillsammans är mycket roligare än att ge en sak och egentligen så brukar vi inte ge varandra ett dugg, men i år fyller vi ju jämna siffran. Nåt litet i julklapp bara för sakens skull brukar det bli på sin höjd!   

Nu ska jag som alltid ta mig en prommis och sedan se på en ny film i samligen!
Hade gott så ses vi i november. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0