leende guldbruna ögon

Jajjemän idag finns det inget att hänga läpp för så jag ler med hela kroppen! Idag fick jag nämligen lön, för mycket lön dessutom, men efter 10 dagars väntetid så tänker inte jag åtgärda det problemet. Har varit och shoppat lite. Jag fick bland annat med mig en klänning hem som jag velat ha ett tag nu och inflyttningspresent till systrami och hennes käresta. Något litet men dock så passande. Har även vart på intervju för att uppradera mig på gardermoen vilket kan bli spännande.

Dagens stjärna går till Henrik, som förövrigt har blivit en i gänget på riktigt. Han lyckades fixa tillbaka mitt ljud på datorn så nu ser jag ingen anledning till att byta ut HP. (Han vill att jag ska tillägga, med hans egna ord: "Jag är guds gåva till kvinnan och ett sant föredöme för de yngre")

!Vill bara upplysa er som läser min blogg om att jag inte stavar lika illa som det ser ut ibland. Bloggen krånglar lite då och då och plockar bort bostäver från vissa ord vilket gör att det då och då blir fel!

Countdown: 2 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0