lediga lotta

Ja idag fick jag en ledig dag äntligen, vilket resulterade i att mycket hände här i huset. Jag och Julia har vart på lång prommis, handlat igen alla varor vi tagit från Henrik och städat och gjort fint på vårt rum. Sara och Henrik hade hade lämnat massa skit här på vårt rum så då kastade vi ut det i hallen. Sen vart jag riktigt i städtagen och städade hallen också, typiskt mig! Nu har vi iaf ett riktigt ordningsamt rum vilket blev otroligt trivsamt för lilla mig :)

Norsken som har bott på nedevåningen flyttade ut idag också, men så som vi levde om så förstår jag honom. Nu har vi nästa huset för oss själva, förutom Paulina som bor i rummet bredvid mitt och Julias, men hon är väldigt stillsam och lugn så det gör inte det minsta faktiskt. 

Imorgon blir det jobb på parkis!

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0