förändring

Det är så jäkla irriterande när någon säger A men inte B. Idag ska jag sätta er läsare i en sådan situation. Jag håller just nu på med ett litet experiment och om det här går vägen så får ni inom kort veta vad det är för förändring som äger rum just nu.

Fick lön från park inn idag och vart glatt överraskad måste jag säga! Där får vi lön den sista för det vi har jobbat mellan den 15-15 en månad och jag hade inte jätte mycket mycket tider mellan de datumen från förra månaden så det är skönt å veta att det faktiskt lönar sig att ha ett roligt jobb som man tycker om. Den här veckan ska jag få prova på nya tider på hotellet, så även här sker det förändringar. Vi har satt in en tid drån 10-19 så att det finns någon att avlasta de jobbigaste förmiddagstiderna då det är mycket serveringar och undan rydding och sedan har någon som kan påbörja riggen till dagen efter så att de som stänger inte behöver jobba över hela tiden. Förra veckan stängde jag för första gången själv, men på lördag ska jag jobba helt själv mellan 12 och 18, vilket innebär att jag har hela ansvaret. Pirrigt, men väldigt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0