blod, svett och tårar

Ja näst intill iaf.. Idag var jag upp till lönekontoret på jobbet för att skälla! Vaknade med världens klump i magen och kände att jag verkligen behövde ta i med hårdhandskarna. Det gjorde jag också, ska ni veta.. Jag gick upp och började i vanlig sansad samtalston men efter att vårt samtal mynnade ut i att jag fick förklara för lönechefen hur det skulle gå till så vart jag så himla arg. Jag blev så arg att jag till slut började gråta! Usch, jag hatar att jag haft sådant oflyt so far. Nu hoppas jag iaf att resterande av lönen sitter på kontot imorgon, som lovat, annars vet jag inte vad jag gör. Förutom det så gick det bra på jobbet idag fast det var så jäkla stressigt och jag känner mig fortfarande svettig. Mina gamla jobbarkompisar från restaurangen var nere hos oss idag eftersom att vi hade gäster som beställt middag på möterummet, det var lite kul. Inser dock hur bra det var att jag inte jobbade kvar där. Jag gick från jobbet vid halv 11 och då hade gästarna inte ens ätit klart efterrätten, vilket innebär minst två timmar kvar på jobb med tanke på att de måste rigga tillbaka rummet till morgondagens konferans.

Jag och Julia funderar på att skaffa marsvin förresten. Vad tycker ni om den idén?    

Kommentarer
Postat av: Emma F

Gör det inte...Dom kan skrika allt va dom har nätterna igenom om dom känner fört...

2011-10-26 @ 08:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0