Sömnbrist

Dom två senaste dagarna har jag sovit 8 timmar sammanlagt så nu är jag riktigt trött! Igår var det maskeradfest och det blev en riktigt hit. Julia, Sara och Henrik drog ut på krogen efter ett tag och jag vart kvar på festen av någon knasig anledning, men jag hade kul! Så här dagen efter så kan vi iaf konstatera att det blev en mycket händelserik kväll... Jag och mina tre kompanjoner var utkläda till black eyed peas fast att vi vände på det hela eftersom att vi är tre tjejer och en kille istället för det omvända. 

Förresten så gick det jätte bra att Jobba på egen hand för första gången. Jag gillar att jobba själv så att man kan plocka runt bäst man vill. Sen så stötte ja på 2 utmaningar, men jag lyckades även lösa dom på egen hand och det är faktiskt så jag tror att man lär sig allra bäst.

Imorgon är jag ledig igen, för andra gången på en månad, och sedan så jobbar jag alla dagar fram tills dess att jag åker hem till sverige på fredag. Jag har verkligen legat i och jobbat den här månaden, men eftersom det bara är hälften av skatten på löningen nästa gång, vilket innebär 10 procent för mig, så får man också hoppas att det lönade sig.   

Nu ska jag och Julia kosa oss med en film!     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0