sömnbrist!!!

Sömnbristen är totalt självförvållad, men lyssna på följande. Dom två senaste dygnen har jag sovit 2 timmar! Jag har haft så mycket jobb den senaste tiden så jag kunde inte tacka nej till myskväll med Julia och Empa i fredags. Vi åkte iväg på en liten "hemmafest" och vips så var det dags att åka på jobb. Jag jobbade mina 5 timmar på gradermoen (som kändes som en evighet med rätt många tillnickningar under mina biljettstämplingar). Sedan åkte jag hem med bilen, sov en halvtimme, böt om och åkte till nästa jobb. När jag kom hem så stod utekväll på vännernas lista och jag kände inte att jag kunde stå emot så jag tog mig en powernap på 1,5 timme och körde igång (utan alkohol). Vi dansade för fullt och sedan tog jag bilen och körde en sväng innan jobbet väntade på mig igen.. Idag jobbade jag mellan 04.00-08.00, hade sedan en timmes rast och körde sedan vidare till klockan 14.00. Dagen gick dock väldigt fort och tack vare många koppar kaffe och frukt så har jag hållt mig pigg hela dagen. Just nu känns det iaf som att det var värt det, men det kommer inte hända igen! Kroppen blir helt slut och det känner jag nu först. Nu ska jag alltså sova ända tills det är dags att gå upp imorgon 03.30 igen.

SOV GOTT!


Min papi ringde idag också <3

Kommentarer
Postat av: Papi

Kul att du blir glad när man ringer. Synd att du inte va hemma, då hade vi kunnat gå på match på tisdag och kollat när Brynäs spöar HV71 :))

2011-11-27 @ 23:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0