Oslo kino

Nu har jag vart och jobbat en sväng på gardermoen och efter det så var jag upp till proffice för att ha lite samtal angående verksamheten och upplägget. Det kändes bra med tanke på att just jag har haft lite problem med lönen.
Ikväll ska jag och Julia på kino (bio) i Oslo. Vi ska se den nya twilight-filmen och från vad jag hört så ska den vara bra. Jag hoppas verkligen det, för som jag och Julia längtat! Det här är ju min födelsedagspresent till henne, trots att hon fyllde år i juli. Jag tycker att bio, bowling, resa eller liknande är så mycket roligare att göra tillsammans än att ge bort en grej. Det blir ju inte bara en upplevelse utan det blir ju även ett minne att ha med sig i livet. Vi kommer väl antagligen passa på och shoppa lite också medans vi ändå är där, men det viktigaste utav allt är att vi ska äta god mat. Jag har redan bestämt att vi ska äta på Hard rock café eftersom att jag vet att de har god mat där och framförallt en himla fin inredning. Efter att vi kommit hem så blir det utgång, men jag får väl hålla mig rätt lugn med tanke på att jag jobbar imorgon, dok inte förens klockan ett, men jag blir ju trots allt själv på parkis imorgon igen.

Jag hoppas att jag ska kunna lägga ut lite bilder i efterhand, men vi får väl se hur det blir.. Jag hade i vart fall tänkt att lägga upp lite bilder nu med tanke på att det har blivit rätt mycket text på senaste tiden. Det är bara så jobbigt att lägga över från mobilen hela tiden. Det har i vart fall blivit kallare här nu och igår så snöade det faktiskt. Jag som klagade på kylan när jag var hemma i Sverige helgen och så kommer jag tillbaka till minusgrader.  


En bild från dagens promenad. 

Snö och frost på buskar och träd.

Bilder ifrån mys-kvällen med tacos hos "partysvenskarna" med en
aning dålig kavlité:

  
Linn, Julia, Sanna, Anna, Simon och Emily.

Matlagningen pågår. (Julia, "kille", Anna, Charlotte och Emily)

Julia, precis som vi andra, redo att hugga in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0