Maskeradfunderingar

Snart är det bara en vecka kvar tills jag ska åka hem. Jag längtar riktigt mycket och det kommer nog att kännas som att tiden går väldigt fort när man bara är hemma över en helg.

Igår var vi ut på beercall och den här månaden vart det en riktig besvikelse. Dessutom var jag väldigt trött på jobbet idag för att det blev sent. Nu längtar jag tills på lördag när vi ska på maskerad. Ska blir roligt med en hemma fest med trevligt folk och lite utspökelse. Vi här i huset har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska vara ännu, men luciatåg är väl det som vi funderar på. Själv så tänker jag att vi skulle passa bra som Kiss eftersom att vi är fyra stycken och man behöver egentligen inte så mycket saker för att det ska blir bra. Smink, tuperat hår och svarta kläder. Annars funderar jag på aerobicinstruktör eller nikki sixx, men vi får väl se...  

Nu ska jag ut på kvälls promenad och sedan blir det sängen!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0