Internetshopping

Ja jag säger då de. När man jobbar så mycket så finns det liksom ingen tid (eller lust?!) att ta sig ut och shoppa. Vad kommer jag på då? Jo, man kan ju faktiskt shoppa direkt ifrån sängen.. Just nu är ett par nya wesc-lurar, ett par dr martens, en ny one piece och ett antal blusar på väg hem till mig. Imorgon är det 20 procent på allt på travel value (inlands taxfree) också. Blir väl kanske att man kommer hem med en och annan ny prdukt då. Jag har ju dock spart undan en del för den här månaden redan och känner dessutom att man måste skämma bort sig själv lite innan jul. 

Igår så var det första advent och jag stod utanför gardermoen och nästan skrattade åt det. Igår var det varmare än det varit på länge (ca 5-6 plus) och solen sken förfullt. Känner ingen som helst julstämmning vilket är tråkigt, men snön för gärna inte komma alls för mina del. Eller jo, på julafton kan det få vara snö!

Bild från gårdagens och dagens härliga väder på mina jobbplatser.

   
Gardermoen



Parkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0