Helgen

Idag är jag sjuk från G4S. Ligger här hemma och snörvlar och snorar. Idag tänker jag bara slappa!
Igår jobbade jag från 1-20 och efter det var det soffhäng med min family.
Fredagen vart en bra dag! Först var vi till Oslo på bion och den var väldigt bra och vi åt väldigt god mat! Sedan åkte vi hem och hade stund med Sara och henrik. Sen gick jag och Julia ut. Summeringen av helgen skulle man kunna säga.

Jag lovade ju bilder från i fredags och jag är inte den som sviker!

Hard rock Oslo


Jag hittade något jag absolut inte kunde motstå att fota på väggen.
Slash och en krossad GnR gitarr!


Födelsedagsbarnet


The famouse mac n cheese


Julia valde något som aldrig sitter fel, tacos!


Biodags

Familjen i sängs tillsammans under vår lilla stund



Vill också passa på Gratulera min faster som har birthday today.
GRATTIS SUSSE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0