fest och resultat

Igår döptes Adam (Adam Per Deremar) och efter det så skulle hans föräldrar firas tillsammans med honom, eftersom de båda fyllt 30 år. Det var en riktigt trevlig fest och jag älskar verkligen att vara hemma och träffa släkten såhär. Det bästa är verkligen att komma hem och "hälsa på" för att man slipper vardagen och allt det tråkiga och får istället bara vara med på det roliga och ta igen all tid!


Hela den fina familjen!


Adam

Sedan så kommer vi till det här med att jag sa A och inte B förut.
Nu är resultatet klart och jag blev nöjd!

Från mörk..


..till väldigt ljus!

Man kan ju tycka att det inte var mycket att hänga i gran, men för mig så känns det väldigt olikt och jag blir fortfarande fundersam varje gång jag går förbi en spegel.

Kommentarer
Postat av: linn

Gud så ovant att se dig i annat än mörkt hår! Men du passade i det :)

2011-11-14 @ 23:21:29
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0