en till dag

Ja imorgon blir det sista jobbdagen och sedan åker jag på snabbvisit hem. Ska bli skönt att få träffa alla och speciellt bra att vi samlar släkten på ett och samma evenemang för att slippa allt fläng hit och dit!
-På fredag när jag kommer hem så ska jag först avsluta min lilla förändring för att sedan se om resultatet blev som önskat eller ej. Efter det ska jag möta upp med Mickis, johanna och Jennifer för en middag! 
-På lördag är det dop för lillsnutten Adam och sedan 60 års fest för kusin min, som fyller sina 30 idag (GRATTIS!), och hans fru Camilla. Har också bestämt att en av dessa kvällar ska avslutas med min emma :)
-På söndagen så ska jag träffa fia och åsa på eftermiddagen, tänkte även hinna med en visit hos farmor och hennes symaskin på kvällskvisten. (Någon utav helgens timmar skall även spenderas på Hökebo med fint sällskap och djurmys).

Vi hörs nästa vecka igen!


Bästa vänner!












Adam bara ett par dagar gammal. Jag smälter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0