4 nov

Börjarde dagen med jogging för andra dagen i rad. Här i huset finns det tydligen en regel om att man inte får skriva sådant på facebook osv, men det tänker jag faktiskt skryta med. Jag är ofta ute och går, men aldrig att jag ökar tempot på egen hand och därför så måste jag faktiskt berömma mig själv via facebook.

Idag hade jag en riktigt rolig dag på jobbet. Vi har haft fredagshumor som alltid och idag var Fritz en riktig hitt. Jag och Lotte skrattade konstant i typ en timme. Jag älskar verkligen mitt jobb! Imorgon så ska jag ju jobba själv för första gången och det känns bra. Innan jag ska dit på jobb så ska jag hinna med ett kortpass på gardermoen från 05.00-10.00.

Dessutom så vill jag visa er 6 riktiga sötnosar som jag ska
krama och pussa på när jag kommer hem!

Mina tre kusiner. Samuel, Karl och Annie
 

 
Mitt kusinbarn Anton, äldst av 3 bröder och ett riktigt brynäsfan


Min favoritkille Albin som är                          Nyaste tillskottet i släkten, Adam. Söt va?
mellanbarnet,    
precis som jag.
(Kanske därför han blir
lite utav en favvis eller för att han
helt enkelt är så charmig.)


Mina fina småtingar i släkten. Förstår ni varför man vill hem ibland?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0