Snön har fallit

Ja idag kom det för första gången snö som låg kvar ett tag. Sedan dess har det regnat och nu är det solsken igen.. Jag haft ett litet blogg uppehåll på några dar. Har inte haft så mycket att dela vilket gjort att jag valt att inte skriva. Jag och Julia har dock kört en hel del goda luncher ihop på senaste tiden och sånt ar ju alltid trevligt i sällskap av en vän.
Både idag och igår så har jag jobbat på G4S vilket har vart rätt roligt! Så länge det är kul folk så är det ett kul jobb! Ska även jobba där imorgon, men sen tar jag ledigt på måndag :) Skönt! Jag är faktiskt rätt mycke ledig dom sista två veckorna här i Norge så vi får väl se vad vi gör av det. 

Igår hade jag riktigt mysigt för mig själv. Jag lagade mat, såg på Idol och städade. För första gången sen jag flyttade hit så har jag städat på riktigt! Kan bero på att vår dammsugare inte riktigt fungerat, men igår när jag skulle göra ett tappert försök så sög den som bara den. Jag höll på med städning och värvade därimellan idol fram till halv tolv. Bra att Amanda och Robin är i final också. För första gången i idols historia så kom mina två favoriter till finalen. Nu känner jag lite att det kvittar om vem som vinner.

Ikväll ska vi fira Charlotte som fyller år och troligtvis blir det kanske utgång också.. We´ll see!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0