småkär

Det har vi väl alla varit nån gång i livet?
Jag är så småkär man kan bli i en kille på jobbet. Han måste vara guds finaste skapelse och så sjukt trevlig! Det bästa är att jag vet att det är kört så jag behöver inte gå runt och rådna och småle när jag jobbar med honom. Jag vet nämligen at han har sambo och barn! Jag tror dock att man mår lite bra av att känna lite så för någon. Jag mår iaf bra av det. Någon att göra sig lite extra fin för och se fram emot att träffa. På mitt tråkiga jobb känns det lite extra skönt eftersom att det annars inte hände mycket i biljettkontrollen. Då är det alltid bra att fördriva tiden med att stå och kika på något fint, hehe.

Annars så skulle ju jag ha varit ledig nu tisdag, onsdag och torsdag, men istället så fick jag hoppa in ett par timmer per dag på park innKänns bra, men nu börjar jag längta till hemgång!

Dagens låt:
Snow patrol - set fire to the third bar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0