ny mobil!

Som jag har längtat eftersom jag inte kunnat göra ett skit med min nuvarande tack vare att den är från Abbe, men den har troget funkat i ett och ett halvt år. Nu har jag beställt en vit Iphone 4s och jag beställde även den pippigula versionen så att jag kan byta. Kul att ha en Iphone i en lite roligare färg. Hade egentligen velat ha den röda, men mina nya lurar är ju oranga så det går ju inte. Jag kommer fortfarande att behålla den gamla med mitt svenska nummer, för den nya får ett norskt. Det kostar alldeles för mycket att fylla på den svenska hela tiden och då tjänar jag verkligen inte på att binda upp mig och i norge vore det lite dumt, med tanke på att min vistelse är lite osäker ännu.  

Idag har jag kört ett tidigt pass på gardermoen och nu ska jag vidare till parkis för mitt sista pass på cirkus en månad. Jag ska iaf få en julegåva idag.. Spännande! 

Dagens låt:
Cyndi lauper - time after time   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0