LEDIG!!

Äntligen ledig efter en låång helg. Jag hade super trevligt igår med alla involverade grabbar och tjejer. Vi, eller dom ska jag säga, bakade lussebullar. Alla fick göra sin bokstav och dom vart jätte goda. Kul att umgås med så mycket kul folk! Sen så gjorde dom kola eller knäckaktig chocklad typ och självklart så tände vi andra ljuset!

Idag ska jag börja med en promenad och sedan tänkte jag ta hand om mig själv lite i form av nåt slags hemmaspa. Måste åka och växla pengar på gardermoen också så jag tänkte att man kanske kan tajma det med julias matpause eller nåt :) Om en månad från imorgon så bär det ju av till London med mina fina tjejer. Vi ska ha så himla kul hoppas jag! Bara en njutresa med shopping, sightseeing och kanske nån liten fest.   

Anna hade med sig ett häftigt objektiv igår som fick bilderna att se ut såhär:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0